.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
11 زائر ایرانی دیگر در سوریه ربوده شدند

یازده زائر ایرانی دیگر ساعت سه بامداد امروز، در مسیر حلب به دمشق ، نرسیده به شهر«حماه» در سوریه ربوده شدند .

به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق، این یازده نفر از کاروانی از خرم آباد لرستان بودند که در کمین افراد مسلح ناشناس قرار گرفتند .
به گفته «مسعود اخوان» مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت کشورمان در سوریه ، افراد مسلح پس از گرفتن موبایل ها، گذرنامه ها و تمامی اموال و داراییهای این کاروان ، یازده تن از مردان را از دیگران جدا کرده و با خود به نقطه ای نامعلوم برده اند .
وی افزود: بجز این تعداد، افراد مسلح ، ۳۵ نفر دیگر ازاعضای این کاروان را که شامل چهار مرد و زنان و کودکان بودند، رها کردند .
اخوان گفت: از سرنوشت زائران ایرانی ربوده شده خبری در دست نیست و هماهنگی لازم برای انتقال دیگر اعضای کاروان ، به دمشق انجام شده و این گروه هم اکنون در مسیر دمشق هستند .
نماینده حج و زیارت کشورمان در دمشق افزود: این کاروان نیز، از جمله کاروان هایی هستند که خارج از چارچوب حج و زیارت برای زیارت عتبات مقدسه در سوریه و عراق ثبت نام کرده و به صورت آزاد عازم سوریه بودند .
افراد مسلح ناشناس، همچنین بامداد روز پنج شنبه ششم بهمن ، یازده زائر ایرانی را در مسیر حلب دمشق ربوده بودند که آنان نیز جزو کاروان های آزاد بودند .
همچنین در آخرین روزهای آذر ماه گذشته افراد مسلح ناشناس هفت مهندس و تکنسین ایرانی شاغل در نیروگاه برق «جندر» در حومه «حمص» را ربوده بودند .
با ربودن این تعداد ، شمار ایرانیان ربوده شده در سوریه در سه مرحله به بیست و نه نفر رسید .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 بهمن 1390
خوب با توجه به نا امنی چرا جلوی سفر به سوریه را نمی گیرید؟
ع-ن 12 بهمن 1390
چرا دولت جلوی اینها را نمی گیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا این موضوعها را تصویری و رسانه ای نمی کنند مردم بیشتر مطلع شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و مهمتر از همه مردم عزیز می دونند این کشورها (سوریه - عراق ) فعلا ناامن هستند نروند؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.011 seconds.